Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ingrid - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ingrid - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dit is de tweede keer dat ik op Bali ben. Ditmaal wil ik dichter bij de plaatselijke bevolking komen om te kunnen leren over hun taal, cultuur, religie, dagelijkse leven enz.
Het is de eerste reis die ik alleen onderneem, ik beschouw dit ook als een innerlijke tocht en ik hoop mezelf onderweg een paar keer tegen te komen.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

De laatste dag,

02 Augustus 2012

Oeps!!!

24 Juli 2012

Natuurkunst

24 Juli 2012

Tsunami !!!

22 Juli 2012

Pluimen voor op de hoed
Ingrid

A mind that 's stretched by a new experience, will never go back to it's old dimensions.

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28026

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: