Oeps!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu Oeps!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ingrid - WaarBenJij.nu

Oeps!!!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Augustus 2012 | Indonesië, Batavia

Dag lieve mensen,

Tot mijn grote schaamte moet ik constateren dat ik een heleboel mensen heb ongerust gemaakt en dat was niet de bedoeling. Ik was me daar totaal niet bewust van, dacht zelfs dat nog slechts een enkeling de blog las en dat iedereen me zo goed als vergeten was.

Mag ik jullie geruststellen: het is helemaal in orde met mij. 'k Heb me een paar dagen minder lekker gevoeld maar dat is overgegaan met paracetamol.

De laatste week is gewoon heel druk geweest met allerlei uitstappen en actiiteiten. Gisteren hebben we Stani van het vliegveld opgehaald.

Het is nog iedere dag genieten van Bali, van Kedungu met z'n mooie strand en de woeste oceaan, van de mensen die ik hier heb leren kennen, Neo en Gerry , de rust (alhoewel die nu een stuk minder is sinds Stani terug is - hahaha), ...

Het vooruitzicht dat er nog maar weinig dagen overblijven in deze kampong (nu nog maar 10), heeft me een geniet-versnelling hoger laten schakelen. De blog-versnelling staat nu even op neutraal.

Maak je dus de komende weken geen zorgen want die gaan ook nog heel druk zijn. Daarom durf ik niet eens beloven dat er nog een verhaal op de blog gaat komen.

Bij deze bied ik mijn oprechte excuses aan voor de ongerustheid die ik bij heel wat lieve vrienden heb veroorzaakt.

Warme groet uit Bali,
Ingrid


  • 02 Augustus 2012 - 20:59

    Leen Broeckx:

    Dag Ingrid,

    U vergeten ?! Zo snel zal dat niet gebeuren ! Ik heb het heel fijn gevonden om uw boeiende verhalen te volgen. Geniet nog met volle teugen van de resterende dagen en we zien mekaar terug in Geel !!

    Veel liefs,

    Leen Broeckx

  • 02 Augustus 2012 - 22:15

    Annick Mulier:

    Blij te lezen dat je genezen bent, Ingrid, zodat je verder kan genieten van al dat moois dat je dagelijks mag ontvangen. We genieten nog altijd mee! Bedankt voor die mooie, 'levendige' verslagen.
    Liefs, Annick

  • 02 Augustus 2012 - 23:32

    Els:

    Hey Ingrid,

    'k Ben blij dat je het te druk hebt om je blog bij te houden!! Geniet nog enorm van de resterende tijd daar!! (Heb je geen contact gehad met An Segers?)

    kus

    Els

  • 03 Augustus 2012 - 08:27

    Peter:

    helaba ingrid,

    nee hoor ik ben je niet vergeten, en lees je avonturen nog altijd !! :-)

    peter
    xxx

  • 04 Augustus 2012 - 13:27

    Nic:

    hoi,

    goed dat je genezen bent ! Geniet maar verder !

    groetjes,

    Nic

  • 05 Augustus 2012 - 12:53

    Anit:

    Hay vriendin, helemaal niet erg om een tijdje niets op je blog te zetten, was al heel erg verbaasd dat je bijna dagelijks ons liet mee genieten van je verblijf op Bali, omdat ik uit ervaring weet dat het bij mij regelmatig 1 tot 2 wqeken duurde doordat je een totaal ander leven hebt. Maarja, je hebt ons natuurlijk heel erg verwend met je dagelijkse verhalen en dan is het ook voor ons afkicken ;-)
    Maar heb het lekker erg druk en geniet nog van Bali, dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

A mind that 's stretched by a new experience, will never go back to it's old dimensions.

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 28025

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: