Vriendinnenavondje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu Vriendinnenavondje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu

Vriendinnenavondje

Door: IngridnaarBali

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

20 Juni 2012 | Nederland, Breda

De vakantie is ingezet met Tan en Anit, mijn twee hartsvriendinnen die in Breda wonen. Samen met hen heb ik Bali voor het eerst ontdekt.
Het prachtige eiland, de lieve mensen, de mystieke sfeer ... het heeft iets met mij gedaan. Er bleef nadien een verlangen om terug te gaan, alsof er daar voor mij nog iets te doen valt. Wat weet ik niet maar dat ga ik nu ontdekken. Alleen deze keer, de vriendinnen mogen niet mee ;-)
Waarschijnlijk ga ik mezelf daar minstens één keer tegen komen en ik hoop dat ik daar dan veel uit leer.



  • 20 Juni 2012 - 21:55

    John:

    Fijne vakantie toegewenst en met veel fijne ervaringen weer terug.
    groeten en goede reis, John

  • 20 Juni 2012 - 22:01

    Tonny:

    Ingrid en vriendinnen , ik wens jullie een bijzonder rijke reiservaring en inderdaad je gaat jezelf zeker tegen komen , maar dat is net het punt waar je naar streeft! Succes en ik kijk er naar uit om je ervaringen en waarnemingen te lezen! Groetjes!

  • 21 Juni 2012 - 06:05

    Carry:

    Fijne reis, meid! Hopelijk breng je heel veel fijne ervaringen mee terug naar huis! xxx

  • 21 Juni 2012 - 06:43

    Greet:

    genieten - genieten - genieten

  • 21 Juni 2012 - 07:16

    Eric:

    Ik wens je een mooie en verhelderende zoektocht naar de weg, de waarheid en het leven.

    Ik ben gewoon jaloers.


  • 21 Juni 2012 - 07:23

    Peter:

    ojee dan is het nu zover, als ik 1 iemand zal missen ben jij het wel, geniet er van en hou ons op de hoogte! xxx

  • 21 Juni 2012 - 07:29

    Anit:

    Hey vriendin, jij nu onderweg naar het vliegveld richting Bali, ik op mijn werk :-( Een reis die je alleen gaat maken, maar uit ervaring weet ik zeker dat je niet veel alleen zult zijn. Geniet van al het moois en goed wat op je pad komt, maar neem vooral de tijd en de rust om alles in je op te nemen. Ik ga je missen maar wens je zo ongelooflijk veel plezier, dat het de reis van je leven mag worden. Lieve Ingrid, ik ga je volgen en we houden contact, een hele dikke knuffel xxx

  • 21 Juni 2012 - 07:55

    Maddy:

    Whauw Ingrid, vanaf vandaag begint je avontuur....Geniet van alles wat op je pad komt. Dikke zoen

  • 21 Juni 2012 - 13:21

    Grace:

    Lieve Ingrid,
    Ik kan niet veel meer toevoegen aan alle goede en lieve wensen.
    Ik hoop dat je veel waardevolle en warme herinneringen mee terug zult brengen. Blijf gezond, ben goed voor jezelf .Geniet ervan!!

  • 21 Juni 2012 - 17:53

    Greet:

    genieten ... genieten ... genieten.
    Ogen, oren, mond, hart, ... alles open zetten om te zien, te horen, te proeven en te ervaren.

  • 21 Juni 2012 - 20:21

    Mieke:

    Geniet maar heel hard van deze eerste stap van een lange reis. Het moet enorm zijn om met je 2 hartsvriendinnen samen te zijn op dit moment. veel liefs, Mieke

  • 22 Juni 2012 - 08:23

    Nadine:

    heu ingrid,

    heel veel plezier op je reis, een avontuur, een uitdaging, een belevenis op zich, doe da goed en geniet met volle teugen, even stilstaan bij jezelf, en niet altijd eerst aan anderen denken x


  • 05 Juli 2012 - 14:28

    Hilde Desmyter:

    Dag Ingrid,
    ik ben heel benieuwd naar hoe het jou verder gaat. Elke keer dat ik je appartementje passeer gaan mijn gedachten even naar jou. Groetjes,
    Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

A mind that 's stretched by a new experience, will never go back to it's old dimensions.

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 28012

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: