Eerste flater is geslagen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu Eerste flater is geslagen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu

Eerste flater is geslagen

Door: IngridnaarBali

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

21 Juni 2012 | Nederland, Breda

Anit heeft me geleerd hoe ik een blog moet maken. Er is een beetje iets fout gegaan. Mijn volledige mailinglist heeft nu een bericht gehad van mijn eerste reisverslag.
Dat betekent dat ze van het RIZIV tot Seafrance, bepaalde uitgeverijen, saunacentra, artsen, universiteitsmedewerkers, belastingkantoor enz. mijn eerste reisverslag hebben gelezen.
Dit was per ongeluk, niet vanwege mijn narcistische inslag.
Desalnietteplus hebben we het weer bescheurd van het lachen.

Het probleem is ondertussen opgelost en deze geadresseerden zullen geen mail meer ontvangen in de toekomst.
Mijn excuses en dank voor de lachbui.

  • 21 Juni 2012 - 12:32

    Tan:

    Hoi Ing,

    Ik weer veilig thuis in Breda en je eerste blogmailtjes ontvangen.

    Lachen hoor dat ongelukje gisteren met de mailinglist.
    Maar voorlopig......jij hebt 'last minute' toch nog een blog in elkaar kunnen flansen.

    Dat doe ik je niet na!
    Evenals ZO zuinig pakken voor 2 maanden avontuur.
    Slechts 200 gram overgewicht in je koffer!!
    Dit terwijl het gros van de inhoud kadootjes bevat.
    Jij zelf gaat het daar met 2 onderbroeken en een wimperroller doen.

    Maar goed.......dat is ook weer typisch Ingrid.......eerst de ander.......dan een hele tijd niets........en dan misschien een heel klein beetje zichzelf.

    Maar je bent op de goede weg............de weg richting Bali (smile).........de weg richting 'kiezen voor jezelf''.

    Jij weet precies welke route je daarvoor zou moeten lopen (in jouw geval fietsen)..............zelf doen is weer een ander verhaal.

    De weg ben je ingeslagen........en volgens mij wordt jouw leven met de dag leuker................
    het leven steeds leuker.........

    Het was fijn je uit te zwaaien richting Boek & Spons content.

    Kom Gevuld & Veilig terug meis!!

    XXX tan

    PS En eh.............ook al hangen we nog steeds aan de lippen van onze geliefde 'Grazy Diamond'..............jij maakt tegenwoordig dat onze monden open blijven staan................................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

A mind that 's stretched by a new experience, will never go back to it's old dimensions.

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 28032

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: